» آرشیو اخبار » استلار به عضویت کمیته مشاوره بازارهای جهانی CFTC درآمد
استلار

استلار به عضویت کمیته مشاوره بازارهای جهانی CFTC درآمد

1 بهمن 1401 3

بنیاد توسعه استلار (SDF) به تازگی به عضویت کمیته مشاوره بازارهای جهانی (GMAC) کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) درآمده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بلاکچین استلار (Stellar) در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده است که بنیاد توسعه استلار (SDF) به تازگی به عضویت کمیته مشاوره بازارهای جهانی (GMAC) کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) درآمده است. این کمیته برای اولین بار طی بیش از یک سال گذشته، برای نشست روز 13 فوریه (24 بهمن) خود آماده می‌شود.

استلار لومن

بنیاد توسعه استلار (SDF) از بلاکچین استلار که برای نقل و انتقالات ارزهای رمزپایه با ارزهای فیات استفاده می‌شود، پشتیبانی می‌کند. جیسون چلیپالا (Jason Chlipala)، مدیر عملیات استلار، نماینده این بنیاد در کمیته مذکور خواهد شد. او در وبلاگ رسمی شرکت نوشت: ” امیدوار هستیم که دیدگاه منحصر به فرد پروتکل‌های لایه 1 را به کمیته مشاوره بازارهای جهانی بیاوریم.”وی افزود:

تبلیغات جام جهانی قطر

«بنیاد توسعه استلار به عنوان بخشی از کمیته مشاوره بازارهای جهانی، نقش استیبل کوین‌ها در بازار دارایی‌های دیجیتال و موارد استفاده در دنیای واقعی، از جمله استفاده از استیبل کوین‌ها در ارائه کمک‌های بشردوستانه را برجسته خواهد کرد.»

گفتنی است که بلاکچین استلار رمزارز استلار کوین (با نام اختصاری XLM) را به بازار عرضه کرده و خالق برنامه کمک‌های بشردوستانه Stellar Aid Assist است که سازمان‌های امدادگر را قادر می‌سازد تا کمک‌های نقدی خود را به دست جمعیت‌های آسیب‌پذیر برسانند.”

این بنیاد در کنار نام‌های آشنایی همچون کوین فاند (CoinFund )، یونی‌سوآپ لبز (Uniswap Labs) و اتاق تجارت دیجیتال به عضویت کمیته مشاوره بازارهای جهانی (GMAC) درآمده است. نام غول‌های مالی سنتی از جمله HSBC، گلدمن ساکس و بلک راک نیز در این کمیته 36 نفره به چشم می‌خورد.

کارولین فام (Caroline Pham)، مامور کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC)، اسپانسر جدید GMAC است. اولین جلسه کمیته، تحت حمایت او، به مسائل سازمانی اختصاص خواهد یافت. “موضوعات بالقوه مربوط به ساختار بازار جهانی و بازار دارایی‌های دیجیتال برای GMAC، به منظور اولویت‌بندی در ارائه توصیه‌هایی برای CFTC” نیز از موضوعات مورد بحث در این نشست خواهند بود.

فام در مصاحبه‌ روز 17 ژانویه (27 دی) خود اظهار داشت که از زمانی که توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، برای خدمت در CFTC نامزد شده است، بیش از 75 جلسه با احزاب مختلف در مورد استانداردهای نظارت جهانی بر بازار رمزارزها برگزار کرده است. وی در ماه سپتامبر 2022 (شهریور)، پیشنهاد ایجاد دفتر CFTC را با الگوبرداری از دفتر حمایت از سرمایه‌گذاران کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه کرده بود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×