» ارز دیجیتال » ارائه بیش از 30 هزار بورسیه وب3 توسط بایننس
بایننس

ارائه بیش از 30 هزار بورسیه وب3 توسط بایننس

2 بهمن 1401 4

خیریه بایننس، قرار است 3065 بورسیه تحصیلی را برای دانشجویانی که مشتاق ایجاد حرفه در وب 3 در سال 2023 هستند، تأمین کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، خیریه بایننس، قرار است 3065 بورسیه تحصیلی را برای دانشجویانی که مشتاق ایجاد حرفه در وب 3 در سال 2023 هستند، تأمین کند.

بایننس در یک پست وبلاگی در 20 ژانویه (30 دی) توضیح داد که برنامه بورسیه خیریه بایننس (BCSP) دوره‌های آموزشی رایگان وب 3 را ارائه می‌دهد که به دانش‌آموزانی که در زمینه فناوری مهارت دارند، بدون نیاز به جهش از موانع مالی غیر ضروری، مهارت می‌بخشند:

ما می‌دانیم که آموزش و توسعه مهارت‌های دیجیتال می‌تواند برای بسیاری دور از دسترس باشد و در نتیجه صنعت بلاکچین فاقد تنوع و استعداد است. برنامه بایننس اسکولار (Scholar) همه اینها را تغییر می‌دهد و هزینه‌های شهریه و هزینه‌های دوره در برخی از دانشگاه‌ها، کالج‌ها و ارائه‌دهندگان آموزش حرفه‌ای پیشرو در جهان را پوشش می‌دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

بایننس

این وبلاگ بیان کرد که بیش از 82000 متقاضی علاقه‌مند به عضویت در گروه بعدی برنامه بورسیه خیریه بایننس بودند که برابر با نرخ پذیرش حدود 37 درصد است.

از جمله شرکای آموزشی که درگیر می‌شوند شامل دانشگاه استرالیای غربی، دانشگاه نیکوزیا در قبرس، دانشکده مالی و مدیریت فرانکفورت در آلمان، و مرکز فناوری نیجریه، اوتیوا (Utiva) می‌باشند.

مرکز آموزشی بدون شهریه کیوی آی تی کلوستر (Kyiv IT Cluster)،  وُمِن این تک (wonen in tech)، سیمپلون (Simplon) و وزارت تحول دیجیتال اوکراین نیز میزبان برخی از رویدادهای BCSP خواهند بود.

خیریه بایننس گفت که آنها با ادارات مستقر در اوکراین برای کمک به آموزش مجدد اوکراینی‌هایی که ممکن است شغل خود را به دلیل جنگ با روسیه از دست داده باشند، همکاری می‌کنند.

مشارکت با وُمِن این تلاش را می‌کند تا حدود 3000 خانم را در مناطق روستایی آفریقای جنوبی و برزیل برای حمایت از کارآفرینان زن آینده آموزش دهد.

خیریه بایننس همچنین از آکادمی بایننس – پورتال آموزش غیرانتفاعی بلاکچین این شرکت – پشتیبانی مشارکت خواهد گرفت.

تنها در سال 2022 (1401)، خیریه بایننس بیش از 3.5 میلیون دلار جمع‌آوری کرد که بیشتر آن‌ها به شکل BUSD بودند که به بودجه بیش از 290000 ساعت دوره‌های آموزشی وب 3 کمک کرد.

آنها در این خصوص بیان نمودند:

“تیم BinanceBCF ما امسال به سراسر جهان سفر کرده و به افراد نیازمند کمک و آموزش ارائه کرده است.”

“با ورود به سال جدید، بیایید به همه چیزهایی که خیریه بایننس در سال 2022 به دست آورده است، نگاه کنیم.”

هلن های (Helen Hai)، رئیس خیریه بایننس، گفت که علاقه به این برنامه همچنان در حال افزایش است:

«پاسخ به پروژه‌های آموزشی وب 3 ما بی‌سابقه بوده است و نشان می‌دهد که بسیاری از مردم علاقه زیادی برای یادگیری در مورد بلاکچین، دیفای، NFTها، کدنویسی و موارد دیگر دارند.»

او افزود: ما شاهد علاقه طیف متنوعی از مردم، از جمله نسبت زیادی از زنان هستیم، ما هرگز برای ایجاد وب 3 فراگیرتر هیجان‌زده نبوده‌ایم.

خیریه بایننس، زمان پر شدن بیش از 30000 موقعیت و زمان شروع هر یک از برنامه‌های علمی را تأیید نکرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×