» ارز دیجیتال » آرگو دوباره از قانون قیمت حداقل پیشنهاد نزدک پیروی می‌کند
آرگو

آرگو دوباره از قانون قیمت حداقل پیشنهاد نزدک پیروی می‌کند

3 بهمن 1401 5

با ادامه روند صعودی در بازارهای ارزهای دیجیتال، شرکت استخراج بیت کوین آرگو بلاکچین (Argo Blockchain) تطابق لیست سهام با نزدک (Nasdaq) را دوباره به دست آورده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با ادامه روند صعودی در بازارهای ارزهای دیجیتال، شرکت استخراج بیت کوین آرگو بلاکچین (Argo Blockchain) تطابق لیست سهام با نزدک (Nasdaq) را دوباره به دست آورده است.

آرگو در 23 ژانویه (3 بهمن) رسماً اعلام کرد که در بحبوحه بهبود قیمت سهام، شرکت مجدداً از قانون حداقل قیمت پیشنهادی نزدک پیروی کرده است.

آرگو

تبلیغات جام جهانی قطر

بخش صلاحیت لیست بازار سهام نزدک به آرگو اطلاع داده است که با موفقیت به شرط حفظ حداقل قیمت پیشنهادی پایانی 1 دلار برای ده روز معاملاتی متوالی عمل کرده است. این الزام در 13 ژانویه (23 دی) برآورده شد و نزدک تأیید کرد که این موضوع را بسته می‌داند.

این اعلامیه حدود یک ماه پس از آن است که نزدک در ۱۶ دسامبر (25 آذر) به آرگو اطلاع داد که این شرکت با حداقل قیمت پیشنهادی نزدک مطابقت ندارد. این موضوع به دلیل شکست سهام عادی آرگو در حفظ حداقل قیمت پیشنهادی 1 دلار در 30 روز کاری متوالی قبلی، مطابق با قوانین فهرست نزدک بود.

علاوه بر این، مشکلات مالی در بحبوحه افزایش هزینه‌های انرژی و سقوط بیت کوین قیمت‌ها شرکت ماینینگ را مجبور کرده بود که معاملات در نزدک را برای مدت کوتاهی متوقف کند.

سهام سپرده گذاری آمریکایی (ADS) آرگو در سپتامبر 2021 (شهریور 1400) در بازار منتخب جهانی نزدک با نماد ARBK شروع به معامله کرد. سهام ARBK با قیمت 15 دلار شروع به فروش کرد و در نهایت در اکتبر 2022 (مهر 1401) به زیر 1 دلار رسید.

لیستینگ سهام ARBK متعاقباً پس از هشدار نزدک به شرکت در مورد عدم انطباق در دسامبر (آذر) آغاز شد. طبق داده‌های تریدینگ ویو (TradingView)، سهام آرگو برای مدت کوتاهی در 30 دسامبر (9 دی) به 1 دلار رسید، اما نتوانست قیمت را حفظ کند. پس از ری‌تست 1 دلار در 3 ژانویه (13 دی) ، سهام ARBK به معاملات بالاتر از سطح قیمت ادامه داد. همچنین در 20 ژانویه (30 دی)، سهام در 1.73 دلار بسته شد.

آرگو
نمودار قیمت 30 روزه ARBK. منبع: TradingView

آرگو تنها شرکت استخراج بیت کوین در لیست عمومی نیست که برای حفظ قیمت سهام خود بالای 1 دلار تلاش کرده است. در 15 دسامبر (24 آذر)، شرکت کانادایی استخراج بیت کوین بیت فارمز (Bitfarms) هشدار مشابهی از نزدک در مورد سهام بیت فارمز خود (BITF) دریافت کرد.

برخلاف ARBK، سهام بیت فارمز هنوز رشد کافی برای مطابقت با قوانین لیست نزدک را ثبت نکرده است. پس از شکستن بالای 1 دلار در 12 ژانویه (22 دی)، BITF دوباره در 18 ژانویه (28 دی) سقوط کرد. طبق الزامات نزدک، بیت فارمز باید حداقل 10 روز قبل از 12 ژوئن 2023 (22 خرداد 1402) سهام خود را بالای 1 دلار معامله کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×